Enterprise Communications adopteert de filosofie en strategie van de opdrachtgever en vertaalt deze in een communicatiestrategie voor een onderscheidende positionering.


Het door ons vanuit de praktijk ontwikkelde 'Integrated Communications Model'

(InCo Model©) staat garant voor een snelle, gestructureerde en vooral betaalbare analyse van uw doelgroepen, boodschappen en in te schakelen middelen en media.


Op basis van het InCo Model© ontwikkelen wij een bondig communicatieplan, de basis voor de strategie en het concept, dat de samenhang in de activiteiten laat zien en uw bedrijf midden in de markt plaatst of houdt. Hierbij staan uw ondernemingsplan, de producten, de situatie op de markt en uw commerciële doelstellingen centraal. Uitgaan van markten en merken, van doelgroepen en koopmotieven, van marktaandelen en bekendheid.


Door een verfijnde methode om de communicatiedoelstelling af te stemmen op de diverse doelgroepen en dit te koppelen aan de middelen en media is optimalisering in boodschap en medium mogelijk. In samenwerking met u is dit de sleutel tot een selectie van uw primaire doelgroepen en het uitgangspunt voor de formulering van de boodschap. Door een zorgvuldige keuze van deze communicatieactiviteiten is het effect binnen de doelgroepen veelal onverwacht groot.


Omdat wij samenwerken met een beperkt aantal externe creatieve 'partners' krijgt u een selectief bemande 'tandem', navenant deskundig in het complete communicatietraject en passend bij de aard van de opdracht. Centraal denkwerk naast decentraal doewerk, met betaalbare en resultaatgerichte campagnes als doel.


Enterprise Communications gelooft nog in persoonlijke aandacht en betrokkenheid. Bij alles is de leidraad steeds: het voor ú verzorgen van resultaatgerichte activiteiten.

ONZE AANPAK     /

STRATEGIE     /strategie.htmlshapeimage_1_link_0
VOORDELENvoordelen.htmlvoordelen.htmlshapeimage_2_link_0
 BUSINESS TO RELATIONS  /methodiek.html